Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...

Łańcuch dostaw

Inteligentne przedsiębiorstwo

Inteligentne przedsiębiorstwo

14 czerwca Kinga Wiśniewska
Łańcuch dostaw
Niemal 50% firm wykorzystuje jedynie połowę potencjału w zakresie użytkowania danych z różnych źródeł. Tak wynika z wyników globalnej ankiety „Intelligent Enterprise Index” (Wskaźnik Inteligentnego Przedsiębiorstwa) przeprowadzonej przez firmę Zebra Technologies Corporation... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

To, co łączy i to, co dzieli

To, co łączy i to, co dzieli

11 czerwca Maciej Błaszak, prof. UAM, dr hab. Instytut Filozofii UAM
Łańcuch dostaw
Co sądzić o szansach na negocjacje, gdy nasz partner mówi: „W porządku, spotkam się z tobą, ale nie będziemy rozmawiali o interesach. A o negocjacjach to możesz zapomnieć”? Szanse na obopólnie korzystne rozmowy wynoszą wówczas 100%: negocjacje już się zaczęły. Jeśli ktoś chce... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Zaufanie w e-handlu

Zaufanie w e-handlu

28 maja Oprac. Karolina Kowalska
Łańcuch dostaw
Coraz więcej Europejczyków robi zakupy przez Internet, rośnie ich zaufanie do handlu elektronicznego, zwłaszcza do sprzedawców z innych krajów UE – wynika z tablicy wyników sytuacji konsumentów Komisji Europejskiej z 2017 r.  Sprzedawcy detaliczni nadal niechętnie... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

M-commerce – czy Polacy są mobilni?

M-commerce – czy Polacy są mobilni?

21 maja dr Aneta Pluta-Zaremba, Katedra Logistyki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Łańcuch dostaw
Mobilni konsumenci mogą robić zakupy online z dowolnego miejsca o każdej porze na przenośnych urządzeniach. Swobodnie migrują między światem online i offline w poszukiwaniu oferty, porównywaniu cen, sprawdzaniu opinii czy zawieraniu transakcji. Polacy coraz chętniej i częściej... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

5. niespodziewanych efektów RODO. Jest się czego obawiać?
Od ratyfikacji rozporządzenia Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych, miną w maju 24 miesiące. Z ich upływem nowe, kontrowersyjne prawo wejdzie w życie. Czy firmy faktycznie mają się czego obawiać? Część przedsiębiorców studzi emocje.Dwa lata po wejściu na europejski... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Obniżyć wysiłek klienta
Dla zdecydowanej większości firm, z którymi pracowałam przez ostatnie lata jako coach czy trener, jednym z głównych celów jest zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi i klientów i wysokiego poziomu ich satysfakcji. Zależy im na stałej współpracy, lojalności. Niektóre... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Współczesna rola IT w biznesie

Współczesna rola IT w biznesie

13 kwietnia Oprac. Marcin Wydrzycki
Łańcuch dostaw
Działy IT przechodzą obecnie w firmach bardzo dużą transformację, stają się strategicznym partnerem dla menedżerów, wspierając wdrożenia innowacji do zarządzania doświadczeniami klientów – takie wnioski wypływają z międzynarodowego badania Salesforce.Z najnowszego raportu... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Jak logistyka 4.0 rozwija się w Polsce?
Dzięki nowym technologiom logistyka zmierza w kierunku pełnej automatyzacji i digitalizacji procesów. Złożone algorytmy błyskawicznie „uczą się“ nowych sposobów rozwiązywania problemów. Powstają nowoczesne usługi: rozbudowane mechanizmy monitoringu towarów i systemy zarządzania... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 71 72 73 Następna