Dostawcy dla przemysłu kosmetycznego na targach CosmeticBusiness Poland

Dostawcy dla przemysłu kosmetycznego na targach CosmeticBusiness Poland

W dniach 7 i 8 października br. na terenie EXPO XXI w Warszawie odbędzie się piąta edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland – wiodącej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej imprezy targowej dla dostawców produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentowej.

Targi CosmeticBusiness Poland, organizowane wspólnie z targami HPCI Central and Eastern Europe, tworzą profesjonalną platformę B2B, na której prezentowana jest pełna oferta dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego – od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowanie. Oferta blisko 300 wystawców obejmuje również etykietowanie i znakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania oraz pakowania, usługi produkcji na zlecenie, produkcji marek własnych, a także koncepcje dla nowych produktów, usługi laboratoryjne, badawcze, logistyczne oraz doradcze. Oprócz polskich przedsiębiorców swoje najnowsze produkty i usługi prezentuje tu także wiele zagranicznych firm pochodzących m.in. z Niemiec, Francji czy Włoch – co świadczy o międzynarodowym charakterze warszawskiej imprezy. W związku z dużym zainteresowaniem tegoroczną edycją targów, organizatorzy wprowadzili nowy podział hali na sektory tematyczne: Machinery, Quality Assurance, Private Label, Labelling oraz Packaging.

Targi odwiedzają przedstawiciele branży z 30 krajów, w tym m.in. z Niemiec, Litwy, Ukrainy, Włoch, Rosji, Estonii czy Węgier. Do grona odwiedzających należą właściciele i zarządy firm, a także szefowie działu marketingu, produkcji, zakupów oraz działu badań i rozwoju. Atmosfera targów sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych, prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów.

W 2020 roku targom towarzyszyć będzie bogaty program konferencji, w ramach którego przedstawiona zostanie m.in. tematyka odpowiedzialności ekologicznej w mechanizmach produkcji i dystrybucji oraz w decyzjach zakupowych i rozwiązaniach recyklingu. W programie znajdzie się także wykład na temat trendów kolorystycznych na światowym rynku kosmetycznym na kolejne lata.

Podczas tegorocznej edycji targów po raz kolejny odbędzie się konferencja opakowaniowa, dedykowana osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań – managerom marketingu, managerom marek, szefom działu zakupów oraz grafikom i designerom. Konferencja zaprezentuje najnowsze i najbardziej rewolucyjne rozwiązania dla świata opakowań. Kilku prelegentów – praktyków rynku opakowaniowego w krótkich, dynamicznych prezentacjach opowie o nowych, ciekawych, a czasem zaskakujących rozwiązaniach, związanych w drukiem etykiet i opakowań kosmetycznych, uszlachetnianiem i zdobieniem oraz z szeroko rozumianym designem.

Natomiast organizowana już po raz drugi wystawa specjalna „The green way of cosmetics” prezentować będzie przykłady rozwiązań wykorzystywanych przy produkcji opakowań zgodnych z zasadą zrównoważonego rozwoju.

Pełny program dostępny będzie od czerwca br. na stronie targów www.cosmetic-business.pl

Poleć ten artykuł:

Polecamy