Procedury w salonach

Procedury w salonach

Branża samochodowa, choć przeżywa wyraźne spowolnienie, nadal funkcjonuje. Przemieszczanie się w niezbędnych potrzebach własnym samochodem jest znacznie bezpieczniejsze niż korzystanie z transportu publicznego. Salony Volvo reagują na zaistniałą sytuację i wprowadzają szereg zmian, będących odpowiedzią na okres epidemii CoVid-19.

W wielu salonach przy wejściu pojawiły się środki do dezynfekcji rąk i gumowe rękawiczki. Klienci są umawiani na precyzyjną godzinę, by jak najkrócej przebywali w zamkniętych obiektach. Ten model funkcjonowania zmniejsza liczbę osób znajdujących się we wspólnej przestrzeni zamkniętej. Salony tworzą też wydzielone strefy, w których mogą poruszać się klienci, zachowując optymalny dystans do pracowników. Personel odpowiedzialny za sprzątanie obiektów, został wyposażony w mocniejsze niż dotąd środki do czyszczenia i dezynfekcji. Klienci zachęcani są do płatności bezgotówkowych i przelewów.

Samochód na telefon

Doradcy sprzedaży samochodów nowych i używanych kontaktują się z klientami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowych czatów i telekonferencji. Wiele salonów oferuje wydawanie samochodu pod domem klienta. Zdalnie można także zawrzeć albo wznowić polisę ubezpieczeniową. Z wyjątkiem dwóch obiektów, salony stacjonarne nadal pozostają otwarte. Oferowane są dodatkowo czynności ozonowania wnętrza ich pojazdów. Poza dwoma obiektami salony są także otwarte na tradycyjną, bezpośrednią obsługę klientów[1]

Zdalna diagnostyka samochodu

Serwisy Volvo umożliwiają także zdalną diagnostykę samochodu poprzez Wi-Fi bez konieczności przyjeżdżania do serwisu. Zaostrzono rygory higieniczne obsługi aut. Obsługiwane pojazdy przed opuszczeniem serwisu są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk. Pracowników serwisu wyposażono w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczono jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów). Serwisy także oferują odbiór i odstawienie pojazdu pod dom klienta.

[1] Obecnie dla klientów otwarte są wszystkie nasze salony, poza Volvo Car Warszawa

Poleć ten artykuł:

Polecamy