Panattoni Europe z Top Woman in Real Estate

Panattoni Europe z Top Woman in Real Estate

Panattoni Europe z dwiema Top Woman in Real Estate - Marzeną Tkaczuk, Head of BTS Business Development w kategorii Commercial Sales i Anitą Pietrykowską, Marketing & Communications Director Europe w kategorii Marketing and PR.

Lider branży powierzchni przemysłowych zatrudnia w Polsce 250 osób z czego połowę stanowią kobiety – ekspertki w swoich dziedzinach i charyzmatyczne osobowości. Dwie z nich to tytułowe Top Woman in Real Estate 2019 r. – Marzena Tkaczuk w kategorii Commercial Sales i Anita Pietrykowska w kategorii Marketing and PR. Konkurs Top Woman in Real Estate jest coroczną inicjatywą, której celem jest inspirowanie i wzajemne wspieranie kobiet w branży nieruchomości. Kategorii konkursowych jest 15, a do listy finalistek przechodzi aż 75 pań, które nie tyko ze sobą konkurują, ale i się wspierają. Nagradzane są kobiety, które osiągnęły szczególne wyniki biznesowe i tym samym umocniły swoją firmę na rynku, wyróżniły się swoją praktyką zarządczą czy osiągają ponadprzeciętne wyniki w sowich dziedzinach, a także są otwarte na nowe rozwiązania i odważne w ich implementacji. Statuetki wręczone zostały podczas Finałowej Gali konkursu, która odbyła się 24 maja 2019 r. w Marriott Warsaw Hotel

Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni Europe z dumą komentuje przyznanie nagród: – Zarówno Marzena, jak i Anita to prawdziwe Top Woman. Każda z nich jest niezwykle skuteczna w działaniu. Nastawienie na efekt i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań harmonizuje z empatią i wsparciem współpracowników na co dzień. I dodaje: – Marzena, Anita! Macie ogromny wkład w rozwój Panattoni Europe i jestem Wam wdzięczny za tę wspaniałą przygodę!

 

Top Woman Commercial Sales – Marzena Tkaczuk, Head of BTS Business Development Panattoni Europe. Z branżą nieruchomości związana jest od 13 lat, a z Panattoni Europe od 5 lat. Jest odpowiedzialna za realizację inwestycji na indywidualne zamówienia klientów (build-to-suit). W trakcie współpracy z deweloperem, uczestniczyła w realizacji kontraktów o łącznej powierzchni inwestycji blisko 450 000 mkw., co stanowi 50% łącznej powierzchni zrealizowanej przez dział BTS w Panattoni Europe. Tylko w ostatnim roku brała udział w transakcjach o powierzchni ponad 85 000 m kw. m.in.: Ideal 27 400 m kw. w Świdnicy, K-Flex 18 400 m kw. w Uniejowie (trzeci z kolei wspólny projekt) oraz Intersnack 10 000 m kw. w Nysie. Te i wiele innych projektów zrealizowanych z udziałem Marzeny należą do wiodących projektów na rynku, nagrodzonych w licznych konkursach branżowych w ostatnich latach, m.in. Manufacturing Awards, Eurobuild Awards, CEE Investments Awards.

 

Top Woman Marketing and PR – Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe, Panattoni Europe. Z branżą obiektów przemysłowych związana jest od 14 lat, a od 10 pracuje w Panattoni Europe. Jest odpowiedzialna za szeroko rozumiane działania marketingowe i PR firmy w czterech krajach w: Czechach, Niemczech, Polsce i teraz w Wielkiej Brytanii, gdzie przygotowała roczny okres przejściowego rebrandingu dla First Panattoni. Jest twórczynią wielu innowacyjnych kampanii marketingowych, a także autorskiego eventu dewelopera Panattoni Gala & Party – dorocznej uroczystości, czy każdorazowej obecności Panattoni na MIPIM i EXPO REAL. Anita Pietrykowska stworzyła także marki dla City Logistics Parks i Central European Logistics Hub, przeprowadzając kampanie reklamowe w prasie i Internecie, a kampania PR promująca rynki wschodzące uzyskała blisko 3 tys. publikacji w RTV, prasie, online i portalach społecznościowych. Jest czterokrotną laureatką konkursu Construction Investment Journal Awards Poland w kategorii Best Marketing Campaign.

 

(Panattoni Europe)

Poleć ten artykuł:

Polecamy