Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

Agility inwestuje w cyfrową platformę logistyczną Shipa
  •   

3 stycznia   Kinga Wiśniewska
Agility inwestuje w cyfrową platformę logistyczną Shipa Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w ciągu najbliższych 3 lat zainwestuje 100 mln USD w projekt uruchomienia Shipa.com, cyfrowej platformy logistycznej umożliwiającej przedsiębiorcom oraz konsumentom zarządzanie transportem, sprzedażą oraz dostawami przez Internet.
 

- Shipa.com, dzięki zastosowanej technologii, ułatwia działalność zarówno niewielkim firmom, które mogą zarządzać łańcuchami dostaw przy pomocy kilku kliknięć, jak i klientom indywidualnym, którzy na telefonie mogą sprawdzić status zamówionej przesyłki – mówi Henadi Al-Saleh, przewodnicząca rady nadzorczej Agility. - Dzięki Shipa.com logistyka staje się wygodniejsza, bardziej zrozumiała, a jednocześnie prostsza i dostępna dla wszystkich.

 

W skład platformy Shipa.com wchodzą: Shipa Freight, Shipa Ecommerce oraz Shipa Delivery.

Shipa Freight zapewnia małym przedsiębiorstwom bezpośredni i szybki dostęp do stawek transportowych, a także umożliwia rezerwację, płatność oraz śledzenie przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie, z dowolnego urządzenia cyfrowego lub mobilnego. To pierwsza w branży i najbardziej zaawansowana, w pełni zintegrowana usługa internetowego zarządzania frachtem, dostępna obecnie w ponad 100 krajach, w tym w Polsce.

Shipa Ecommerce zapewnia sprzedawcom internetowym dostęp do najszybciej rozwijających się i zróżnicowanych rynków na całym świecie. Oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne obejmujące usługi frachtowe, obsługę magazynową oraz dostawy w rejonie Zatoki Perskiej, poszerzone w najbliższej przyszłości o kraje Unii Europejskiej i Afrykę. Jej klientami są międzynarodowe sieci handlowe z USA, UE i Azji, a także lokalne firmy z Bliskiego Wschodu. Rozwiązania Shipa Ecommerce wykorzystują łatwą w obsłudze integrację cyfrową: API i interfejsy sieciowe, takie jak integracja z portalami klientów, stronami internetowymi i aplikacjami.

Shipa Delivery oferuje przedsiębiorcom i klientom indywidualnym dostawy w ciągu tego samego dnia, następnego dnia i międzynarodowe w krajach Zatoki Perskiej. Intuicyjna i łatwa w obsłudze platforma dostępna jest z urządzeń mobilnych lub zintegrowana bezpośrednio z systemami biznesowymi klientów. Dostarcza ona rozwiązań umożliwiających optymalizację działań pod względem szybkości, wygody oraz kosztów.

 

- Logistyka jest kręgosłupem handlu. To jednak skomplikowany proces, a jego złożoność przysparza poważne trudności drobnym przedsiębiorcom. Małe firmy często nie mają dostępu do zasobów, narzędzi i rozwiązań logistycznych, z których korzystają najwięksi gracze - powiedziała Henadi Al-Saleh. - Nic zatem dziwnego, że po przeprowadzeniu rozmów z przedstawicielami 800 małych i średnich przedsiębiorstw z całego świata, odkryliśmy, że aż 78 proc. z nich chciałoby mieć możliwość zarządzania procesami logistycznymi przez Internet. Shipa stanowi odpowiedź na tę ich potrzebę, tym samym dając im szansę wykorzystania możliwości oferowanych przez światową gospodarkę cyfrową.

 

Według Henadi Al-Saleh, Shipa.com to „ramię innowacji Agility”, które ułatwia wdrażanie nowych technologii i rozwój produktów cyfrowych oraz przyspiesza tempo zmian zarówno w firmie, jak i w całej branży.

 

- Także w Polsce klienci, bez względu na wielkość firmy, oczekują od nas zarówno prostego i szybkiego dostępu do informacji o tym, co w danym momencie dzieje się z ich przesyłką, jak i wsparcia w zarządzaniu skomplikowanym procesem logistycznym. Tu najlepszą odpowiedzią są nowoczesne technologie, co widać chociażby po wzroście liczby użytkowników aktywnie korzystających z platformy Shipa Freight. Kolejne inwestycje w rozwój cyfrowej platformy logistycznej oznaczają nowe, jeszcze większe możliwości dla naszych klientów - mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager, Agility Logistics w Polsce.

 

(Agility)

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.