Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

DHL rozszerza działalność e-commerce
  •   

13 kwietnia   Kinga Wiśniewska
DHL rozszerza działalność e-commerce Globalna nowa platforma informatyczna DHL umożliwi zarządzanie zamówieniami na całym świecie. Nowe centra realizacji znajdują się w Wielkiej Brytanii, obu Amerykach i krajach Azji Południowo-Wschodniej.
 

Dywizje DHL Parcel i DHL eCommerce oferują detaliczną sprzedaż online, zaspokajając potrzeby handlu elektronicznego m.in. dzięki posiadaniu globalnej platformy informatycznej i nowym centrom realizacji, znajdującymi się w Wielkiej Brytanii, obu Amerykach i krajach Azji Południowo-Wschodniej.

 

Dzisiejszy rynek e-commerce stawia wysokie wymagania sprzedawcom detalicznym w celu zapewnienia terminowych dostaw, bez zwiększania kosztów. Jest to trudne do zrealizowana dla większości sprzedawców, ponieważ często brak im kapitału finansowego lub umiejętności samodzielnego zarządzania wszystkimi aspektami, które są bardzo złożone przy prowadzeniu własnej działalności. Firma DHL zbudowała nową platformę informatyczną, która zapewnia bezproblemowy dostęp do sieci centrów oraz jest ściśle zintegrowana z systemami wysyłkowymi, aby umożliwić klientom spełnienie ich wymagań, dotyczących realizacji zamówienia i wysyłki w znacznie efektywniejszy sposób. Firma DHL inwestuje w platformę, a także w rozbudowę centrów realizacji zamówień na głównych rynkach międzynarodowych, umożliwiając sprzedawcom detalicznym bezpośredni kontakt z konsumentami na całym świecie.

 

- Bez sprawnych i niezawodnych procesów logistycznych obecny boom na handel przez internet byłby niemożliwy do pomyślenia. Czynności fizyczne związane z magazynowaniem towarów, ich kompletacją i pakowaniem, dostawą międzynarodową i bezpośrednio do drzwi użytkownika na wskazany adres - oferujemy powyższe usługi z jednego miejsca i na większą liczbę rynków na świecie - mówi Jürgen Gerdes, dyrektor generalny Post-eCommerce-Parcel w Deutsche Post DHL Group. Poprzez dalszy rozwój naszego portfela zamówień będziemy w stanie jeszcze bardziej pomóc właścicielom sklepów internetowych wykorzystać możliwości w zakresie nowych regionów i czerpać korzyści finansowe z globalnego boomu na handel elektroniczny.

 

Z istniejącymi centrami obsługi w USA, Meksyku, Kolumbii, Hong Kongu, Indiach, Australii, Niemczech, a obecnie w Wielkiej Brytanii i Azji Południowo-Wschodniej, firma DHL będzie obecna na głównych rynkach e-commerce i ulegnie dalszej ekspansji w przyszłości. Położony w pobliżu Londynu, zajmujący powierzchnię około 6 500 mkw., najnowszy dodatek do centrów sieci realizacji zamówień w angielskim miasteczku Radlett,ma wielki potencjał do obsługi wysyłek jeszcze w tym samym dniu dla obszaru całego Londynu ze względu na dogodne połączenia komunikacyjne. Oprócz centrum w Radlett, DHL pracuje nad rozszerzeniem działalności swoich centrów realizacji na inne rynki europejskie, takie jak Holandia, Polska czy Szwajcaria.

 

- Nowa platforma informatyczna umożliwia firmie DHL zapewnienie sprzedawcom internetowym dostępu do wszystkich ważnych regionów w zakresie e-commerce. Zapewnia to prostą i bezpieczną synchronizację danych, a także łatwe połączenie z nowymi lokalizacjami lub regionami. „Sprzedawcy internetowi nie muszą szukać nowych partnerów logistycznych, jeśli chcą rozszerzyć swój międzynarodowy zasięg - mówi dyrektor Gerdes.

Poprzez bezpośrednią integrację nowego rozwiązania ze sklepem internetowym sprzedawca może uzyskać dostęp do różnych opcji raportowania w czasie rzeczywistym i zarządzać danymi o bieżącym zamówieniu lub zasobami poszczególnych produktów.

 

Coraz więcej sprzedawców i firm dostrzega wagę płynności procesów dostaw dla swojego przedsiębiorstwa. Tradycyjne podejście, które było stosowane do indywidualnych kanałów sprzedaży, już od dawna nie spełniało oczekiwań nabywców i współczesnych konsumentów. Dzisiejsi konsumenci nie tylko chcą mieć możliwość dokonania zakupu towaru w dowolnym czasie i miejscu, ale także chcą mieć pewność, że towary zostaną dostarczone w dowolnym czasie i miejscu. Bez procesów logistycznych, które efektywnie sterują ruchem towarów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedaży, byłoby to niemożliwe.

 

(DHL)

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.