Logistyka jak triathlon?

Logistyka jak triathlon?

Ile wspólnego mają ze sobą triathlon i logistyka? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w najnowszym spocie wizerunkowym VGL Group. Operator logistyczny, posługując się sportową analogią, zaprezentował swoją filozofię współpracy w logistyce.

Za pomocą ujęć zebranych podczas jednego z największych wydarzeń triathlonowych prezentuje kulisy swojej codziennej pracy – efekt robi wrażenie. Zobaczcie sami!

 

W spocie nie znajdziemy gwiazd sportu czy ekranu – bohaterami są pracownicy, klienci i partnerzy firmy VGL Group. Film został stworzony z autorskich ujęć zebranych podczas organizacji ENEA Ironman Gdynia 70.3 i pozwala zajrzeć za kulisy współpracy logistycznej pomiędzy operatorem logistycznym a SPORT EVOLUTION, organizatorem eventu. Przy tym wydarzeniu nad wszystkimi operacjami logistycznymi zawodów czuwa właśnie VGL Group. Firma, która na co dzień świadczy usługi z zakresu spedycji drogowej, morskiej, lotniczej i kolejowej oraz zarządza łańcuchem dostaw. – Scenariusz naszego filmu to scenariusz naszej codziennej pracy. Powodzenie projektu logistyki Enea IRONMAN 70.3 Gdynia to efekt pracy zespołowej, na którą składa się zaangażowanie wielu osób reprezentujących różne działy naszej firmy. Kluczem do sukcesu całego przedsięwzięcia jest szybka i efektywna komunikacja pomiędzy członkami zespołu projektowego VGL Group a organizatorami wydarzenia – mówi Sebastian Sołtys, CEO VGL Group.

 

Jako partner logistyczny wydarzenia VGL Group odpowiada za koordynację łańcucha dostaw zaplecza logistycznego zawodów – w skład projektu wchodzą m.in. działania w zakresie organizacji i optymalizacji transportów drogowych zarówno tych przed zawodami, zjeżdżających z całej Polski do Gdyni, jak również transportów powrotnych po zawodach, operacje magazynowe czy organizację punktów odżywiania na trasie rowerowej oraz biegowej.

 

(VGL Group)