Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

Niemcy nagradzają Nowy Styl
  •   

14 lipca   Witold Zygmunt
Niemcy nagradzają Nowy Styl Niekwestionowany sukces, jakie odnosi Nowy Styl poza granicami Polski, przynosi kolejne wyróżnienia. Podkarpacki producent mebli odebrał German Brand Award - nagrodę za kreowanie i zarządzanie markę na rynku niemieckim.
 

To ogromny sukces na konserwatywnym rynku, zazwyczaj traktującym priorytetowo krajowe wyroby.

 

SIłą Grupy Nowy Styl jesr różnorodność 6 mocnych marek produktowych: Nowy Styl, BN Office Solution, Rohde & Grahl, Grammer Office, Sitag i Forum Seating. Za wybitne kompetencje w zarządzaniu marką Nowy Styl został wyróżniony przez ekspertów z German Design Council. German Brand Award to najważniejsza nagroda dla marek i zespołów nimi zarządzających w Niemczech, którą przyznają Niemiecka Rada Designu i Niemiecki Instytut Marek. Otrzymują ją firmy i osoby, które wyróżniają się innowacyjnością i skutecznością w kształtowaniu wizerunku swoich marek, a także spójną ich komunikacją.

 

W rywalizacji uczestniczyły firmy z wszystkich branż. W swojej kategorii Nowy Styl rywalizował z biurami projektowymi, producentami materiałów budowlanych oraz wyposażenia i dostawcami innowacyjnych usług dla branży. - Pozycja Rady Designu, szeroka wiedza i umiejętności członków niezależnego jury, a także złożona procedura konkursowa są gwarancją, że wśród wyróżnionych są naprawdę najlepsi – mówi Corinna Graf, Marketing Manager w Nowy Styl Group Germany.

 

Wśród kryteriów ocenianych przez jury były: percepcja marki, cechy wyróżniające na tle konkurencji, spójność wizualna, design produktów, dopasowanie do rynku, niezależność, innowacyjność, zawartość emocjonalna i symboliczna, warstwa językowa i oprawa wizualna produktów, funkcjonalność i łatwość obsługi, aspekty ekologiczne i trwałość oraz potencjalny wpływ na sukces ekonomiczny użytkowników.

 

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.