Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

Circle K wkracza na polski rynek
  •   

15 maja   Tomasz Czarnecki
Circle K wkracza na polski rynek Circle K to wcale nie nazwa nowego koncernu paliwowego. Jednak logo z właśnie tym napisem zastąpi już wkrótce także w Polsce logotypy Statoil.
 

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Dani. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a w maju proces rebrandingu rozpoczął się oficjalnie w Polsce.

Proces zmiany marki na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w Warszawie, a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji paliw w Polsce. Prace potrwają do końca marca 2018 roku i zostaną zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.

– Firma Alimentation Couche-Tard Inc.(„Couche-Tard”), właściciel spółki Circle K Polska od 2012 roku, skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac’s, Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pracowników – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

Zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Pod nową marką Circle K Polska kontynuuje rozwój sieci na polskim rynku. Pod koniec kwietnia br. zostały otwarte dwie nowe stacje paliw przy autostradzie A-1, już pod nowym logo Circle K. 11 maja nastąpiłae również zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

Wywodzący się z Kanady Couche-Tard jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w ponad 20 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Posiada ponad 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Couche-Tard, została wybrana na globalną markę detaliczną.

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.