Opony dla transportu regionalnego

Opony dla transportu regionalnego

Dayton wprowadza dwa nowe produkty do portfolio ekonomicznego segmentu opon ciężarowych. Są to D550S na oś kierowaną oraz D650D na oś napędową do średniej wielkości ciężarówek.

Ogumienie marki Dayton jest produkowane w Europie przez Bridgestone i przechodzi tę samą kontrolę jakości, co wszystkie jej produkty. Nowe opony są przeznaczone dla segmentu lekkich (DMC od 3,5 do 7 ton) i średnich (DMC od 7,5 do 16 ton) aut ciężarowych, które są często wykorzystywane w transporcie regionalnym. Pojazdy pracujące w tym trybie poruszają się głównie po mieście oraz po drogach lokalnych, spędzając mniej czasu na autostradach. Zostały zaprojektowane z myślą o takich wyzwaniach jak wjeżdżanie na krawężnik, jazda w trybie częstego ruszania, manewrowania oraz pokonywania wielu krótkich tras po zróżnicowanych nawierzchniach.

D550S. Opona na oś kierowaną łącząca odporność na nietypowe zużycie z dobrym prowadzeniem na suchej oraz mokrej nawierzchni. Ewakuatory kamieni są wbudowane w bieżnik i pomagają utrzymać karkas opony w dobrym stanie, a tym samym zachować jego parametry konieczne do bieżnikowania.

D650D. Opona na oś napędową zapewnia dobrą przyczepność i kontrolę podczas hamowania. Rzeźba bieżnika („tie-bar” – łączniki między klockami w obszarze barku) pomaga uniknąć jego nierównomiernego zużycia.

Obie posiadają oznaczenia opon wielosezonowych M+S oraz zimowych 3PMSF (symbol alpejski), dzięki czemu mogą być eksploatowane przez cały rok. Są dostępne w podstawowych rozmiarach 215/75R17.5 oraz 265/70R19.5, asortyment będzie stopniowo rozbudowywany w przyszłym roku.

Poleć ten artykuł:

Polecamy