DHL Parcel rozszerza współpracę z firmą Żabka Polska

DHL Parcel rozszerza współpracę z firmą Żabka Polska

W maju br. DHL Parcel Polska nawiązał współpracę z Żabka Polska. Porozumienie zakładało włączenie sklepów Żabka i Freshmarket do sieci punktów odbioru przesyłek. Usługa została uruchomiona pilotażowo w 218 lokalizacjach na terenie Warszawy, a następnie systematycznie rozszerzana.

Obecnie DHL Parcel objął swoim zasięgiem całą sieć sklepów Żabka Polska (4700 punktów). Tym samym spółka posiada już 6 tysięcy punktów odbioru przesyłek w całym kraju.

 

Efektem kontynuowania współpracy pomiędzy firmami jest rozszerzenie usług odbioru przesyłek DHL Parcel na całą sieć partnera, czyli 4700 punktów handlowych. Sklepy należące do Żabka Polska charakteryzują się dużą dostępnością, są zlokalizowane najczęściej w dzielnicach mieszkaniowych, w pobliżu miejsc pracy lub w ważnych punktach komunikacyjnych miast o nasilonym ruchu pieszych. Są też czynne codziennie w bardzo dogodnych godzinach od 6.00 do 23.00.

 

Każdy korzystający z usług kuriera, będzie mógł teraz przekierować swoją przesyłkę do Żabki bądź Freshmarketu i tam odebrać ją o dowolnej porze, wpisując na terminalu płatniczym w sklepie kod PIN, który zostanie przesłany wcześniej sms-em.

 

– Żabka Polska to największa sieć sklepów typu convenience w Polsce, czyli takich, które mają zapewnić wygodę w dokonywaniu zakupów. Ta koncepcja jest zgodna z naszą strategią rozwoju. Chcemy być dla ludzi partnerem pierwszego wyboru, dlatego podejmujemy kroki, które maksymalnie upraszczają proces odbioru paczek i zwyczajnie ułatwiają życie. Dzięki rozszerzeniu usługi na całą sieć sklepów Żabka i Freshmarket, ponad 80% konsumentów w całym kraju, w miastach i na obszarach podmiejskich, będzie miało punkt odbioru przesyłki w zasięgu 10 minut drogi, czy to od swojego domu, szkoły czy z pracy. Dostępność i komfort – tym chcemy się wyróżniać na rynku – mówi Maciej Dudek, kierownik ds. sieci i punktów dostępu DHL Parcel.

 

– Dzięki współpracy z DHL Parcel poprawiamy komfort odbioru paczek Polaków, którzy nie muszą się już martwić o nieobecność w domu, odbierając przesyłkę w wybranym przez siebie terminie. Taka perspektywa, zwłaszcza przed zbliżającym się okresem przedświątecznym, odzwierciedla się w pozytywnych opiniach naszych klientów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska.

 

Sieć punktów odbioru przesyłek DHL Parcel tworzą również sklepy Inmedio, 1-minute, Relay, sieć stacji benzynowych Shell oraz indywidualne placówki usługowe – większość z tych punktów czynna jest codziennie, również w weekendy, minimum do godziny 21.

 

(DHL Parcel Polska)

Poleć ten artykuł:

Polecamy