Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

LPP z nowymi centrami dystrybucji
  •   

13 listopada   Kinga Wiśniewska
LPP z nowymi centrami dystrybucji LPP oficjalnie uruchomiło nowe centrum dystrybucyjne w Strykowie, które znacząco przyspieszy realizację zleceń w obszarze sprzedaży internetowej. Operatorem placówki będzie firma Arvato. Równolegle LPP zainaugurowało pracę podobnego centrum niedaleko Moskwy.
 

Obie inwestycje wpisują się w strategię dalszego dynamicznego rozwoju segmentu e-commerce LPP w nadchodzących latach. Firma planuje uruchomienie kolejnych placówek tego typu, ponieważ zakłada wzrost w obszarze sprzedaży internetowej o 100% zarówno w 2017 roku, jak również w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie na 16 rynkach.

 

Nowe centrum dystrybucyjne dedykowane LPP jest zlokalizowane w SEGRO Logistics Park Stryków pod Łodzią. Dysponuje powierzchnią 30 tysięcy mkw. z możliwością podwojenia tej powierzchni do łącznej 60 tys. mkw. w ciągu najbliższych 3 lat. Jego uruchomienie pozwoli, podczas pierwszego roku działania, na stworzenie 500 nowych miejsc pracy. W magazynie będą realizowane wysyłki zarówno na teren Polski, jak i za granicę (do Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier, krajów bałtyckich, a także na rynek brytyjski).

 

- Nowe centrum dystrybucyjne będzie odpowiedzialne za obsługę e-commerce marek: Reserved, Mohito, House oraz Sinsay, co daje wolumen kilkunastu milionów wysyłanych sztuk produktów rocznie. Ze względu na dogodną lokalizację w Centralnej Polsce, na przecięciu głównych autostrad, znacząco skróci się czas realizacji zamówień internetowych – deklaruje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za logistykę i działania e-commerce w tej spółce.

 

Za obsługę logistyczną Centrum będzie odpowiadało Arvato SCM Solutions w Polsce, które zajmie się między innymi: magazynowaniem, kompletacją i pakowaniem, wysyłką kurierską, obsługą zwrotów i reklamacji oraz usługami specjalistycznymi (przepakowywaniem, etykietowaniem, wymianą folii, kontrolą jakościową) takiego asortymentu jak: odzież, obuwie, torebki oraz akcesoria. Współpraca z doświadczonym międzynarodowym partnerem zagwarantuje LPP dostęp do wartościowej wiedzy eksperckiej z obszaru logistyki e-commerce.

 

- Cieszymy się, że w zaledwie kilka miesięcy udało nam się uruchomić nową lokalizację dedykowaną obsłudze e-commerce dla klienta LPP - największej firmy odzieżowej w Polsce. Zależy nam, by spółka mogła zachować najwyższe standardy jakości obsługi klientów w zakresie sprzedaży internetowej, zwłaszcza biorąc pod uwagę plany jej dalszego dynamicznego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron i że dzięki naszemu zaangażowaniu, obsługa zamówień przez Internet będzie sprawna i spełni wysokie wymagania klienta – komentuje Lidia Ratajczak-Kluck, dyrektor Arvato SCM Solutions w Polsce, członek zarządu Arvato Polska.

W tym samym tygodniu LPP uruchomiło nowe centrum dystrybucyjne w Rosji. Placówka, o powierzchni 7 tys. mkw. będzie odpowiedzialna za obsługę zamówień z obszaru sprzedaży internetowej w Europie Wschodniej. Plany LPP na kolejne lata zakładają wybudowanie od dwóch do czterech nowych centrów w zagranicznych lokalizacjach. Pierwszym z nich ma być magazyn w Anglii, który będzie odpowiedzialny za dystrybucję produktów w Wielkiej Brytanii. Kolejny ma powstać w Europie Południowej, wśród rozpatrywanych lokalizacji są między innymi Węgry i Rumunia, jednak ostateczna decyzja inwestycyjna nie została jeszcze podjęta.

 

- W nadchodzących latach chcemy dynamicznie rozwijać segment sprzedaży internetowej. Otwarcie dwóch nowych centrów dystrybucyjnych w Polsce i Rosji stanowi dalszy etap realizacji strategii. Naszym długofalowym celem jest stworzenie sieci magazynów, które umożliwią nam realizację dostaw do klientów w ciągu 24 godzin – podkreśla Jacek Kujawa.

 

Firma planuje uruchomienie kolejnych placówek tego typu, ponieważ zakłada wzrost w obszarze sprzedaży internetowej o 100% zarówno w 2017 roku, jak również w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie na 16 rynkach.

 

W tym momencie LPP posiada 46 sklepów różnych brandów w 10 krajach. W roku 2018 firma chce rozpocząć sprzedaż internetową w 4 kolejnych krajach: Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.

 

(Arvato Polska)

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.