Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

Zbliża się Procon/Polzak 2016
  •   

5 października 2016   Witold Zygmunt
Zbliża się Procon/Polzak 2016 Konferencja Procon/Polzak 2016 jest największym wydarzeniem dla branży zakupowej w Polsce. W tym roku odbędzie się w dniach 18-19 października 2016 w Hotelu InterContinental w Warszawie.
 

Zeszłoroczna edycja konferencji przyciągnęła ponad 270 uczestników, którzy brali udział w prelekcjach prowadzonych przez 42 prelegentów z kraju i zagranicy oraz odwiedzali stoiska 12 wystawców.

 

Podobnie jak w poprzedniej edycji, Uczestnikami będą prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za zarządzanie i koordynowanie m.in. zakupami, łańcuchem dostaw, transportem i zaopatrzeniem, strategią i logistyką, zamówieniami publicznymi oraz narzędziami IT, a także przedstawiciele strategicznych dostawców. Największym odsetkiem branż obecnych na konferencji będą firmy produkcyjne i dostawcy usług, zaraz po nich – organizacje finansowe i bankowe, a na kolejnym miejscu – firm telekomunikacyjne z firmami energetycznymi. Zaraz za nimi plasują się kolejne branże: ubezpieczenia, usługi marketingowe, branża medyczna, consulting oraz logistyka.

 

Organizatorzy konferencji Procon/Polzak starają się z roku na rok podnosić poziom merytoryczny wydarzenia zapraszając do grona prelegentów, zarówno polskich jak i zagranicznych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. I tak w tym roku wystąpią m.in. Jacek Czapliński z PKN Orlen, Aleksandra Antoniuk z Orange, Paweł Kastory z Grupy DDB Warszawa, Stephane Morel z Novartis, Radosław Ochotny z Microsoftu, czy Ewa Kuźniar-Golińska z Polpharmy. Planowani są również gości specjalni, których tożsamość można poznać na stronie konferencji.

 

Tematyka konferencji ustalona została na podstawie badań opinii i ankiet, by jak najlepiej dopasować ją do oczekiwań uczestników. Prelekcje i case studies prowadzone będą w 8 kategoriach tematycznych:

  • Zarządzanie kosztami materiałowymi – panel omawiający znaczenie współpracy strategicznej z dostawcami i uruchamiania potencjału technologicznego, zależności między wiedzą a oszczędnościami oraz wpływ druku 3D w produkcji i sprzedaży.
  • Procesy i narzędzia – 3 bloki prelekcji, case studies oraz dyskusji, poświęconej optymalizacji procesów, ograniczaniu ryzyka, hierarchizacji celów zakupowych oraz nowym trendom w branży.
  • Zakupy w sektorze publicznym – sesja dedykowana dla sektora publicznego – w trakcie której poruszone zostaną zagadnienia innowacji w zamówieniach publicznych oraz ich wpływ na innowacyjność samej gospodarki.
  • Zakupy indirect – w trakcie sesji, prelegenci omówią tematykę zakupów usług konsultingowych jak również strategie zakupowe wspierające rozwój innowacji w organizacjach.
  • Zakupy IT - sesja dedykowana dla sektora publicznego i prywatnego - gdzie case studies zaprezentują przedstawiciele Gigantów IT w Polsce: Lexmark, Microsoft, SoftwareONE.
  • Zakupy usług komunikacji marketingowej - sesja tworzona wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie poruszana będzie kwestia dialogu reklamodawców oraz dostawców z uwzględnieniem równości i partnerstwa biznesowego stron oraz efektywności w zakupach marketingowych.
  • Budowanie relacji z dostawcami, gdzie PKN Orlen wraz z TNS Polska zaprezentują jak wykorzystać badania satysfakcji w budowaniu i realizacji strategii biura zakupów.
  • Zakupy inwestycyjne - Capex – poruszona zostanie problematyka efektywnych partnerstw strategicznych względem długofalowych warunków współpracy, a o transformacji roli zakupów w zakupach inwestycyjnych opowie laureat zeszłorocznej nagrody Lider Zakupów 2015.

Podczas konferencji wyłonieni zostaną też laureaci dwóch prestiżowych nagród: Procon Awards 2016 dla najlepszych dostawców w wybranych kategoriach zakupowych; oraz Lider Zakupów dla zakupowców, którzy wywarli znaczący wpływ na efektywność swoich organizacji i przyczynili się do podnoszenia konkurencyjności firmy.

 

Organizatorem konferencji jest Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki (PSML) oraz firma OptiBuy. Więcej informacji znajdą państwo na stronie konferencji: www.konferencja-procon.pl

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.