Henkel zwiększa mobilność serwisantów

Henkel zwiększa mobilność serwisantów

BCS Polska, przy współpracy z producentem oprogramowania, firmą Income zaprojektowała i wdrożyła w zakładach produkcyjnych firmy Henkel w Raciborzu, jednej z największych firm w branży chemicznej, mobilny system obsługi serwisantów - icMobile.

Rozwiązanie to przeznaczone jest do rejestracji pracy zespołów utrzymania ruchu, których główne zadanie polega na rozliczaniu czasu trwania napraw i zużytych części. System zapewnia także pełne raportowanie awaryjności urządzeń i maszyn.

Celem wdrożenia systemu icMobile – Mobilny Serwisant było wsparcie procesów biznesowych związanych z koordynacją działań pracowników w terenie, a w szczególności natychmiastowy dostęp do informacji o zakresie i aktualnym statusie usługi naprawy oraz wyeliminowanie błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych.

System icMobile – Mobilny Serwisant, wdrożony w firmie Henkel składa się z modułu PC, który jest dostępny za pomocą przeglądarki internetowej oraz aplikacji terminalowej, uruchamianej na terminalu ręcznym wyposażonym w czytnik kodów kreskowych. Moduł PC udostępnia funkcje administracyjne, konfiguracyjne, a także zapewnia dostęp do różnego rodzaju raportów. Aplikacja terminalowa służy do rejestrowania wykonanych usług naprawy.

Konsultanci sprzętowi dostarczyli, skonfigurowali i zainstalowali w firmie Henkel przenośne terminale Motorola MC55 wraz z akcesoriami oraz drukarki etykiet Zebra z serii GK. Wdrożenie w lokalizacji klienta obejmowało instalację systemu icMobile i jego stabilizację (realizację zgłoszonych zmian). Następnie zostały wykonane testy systemu oraz szkolenia użytkowników.

Poleć ten artykuł:

Polecamy