„International Specialist Campaign” DHL

„International Specialist Campaign” DHL

DHL Express, dostawca na rynku międzynarodowych usług ekspresowych, rozpoczął globalną kampanię reklamową obejmującą swoim zasięgiem 42 kraje, w tym również Polskę. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych kompetencji DHL Express, dzięki którym klienci korzystający z usług...

Kampania reklamowa pod hasłem „International Specialist Campaign” rozpoczęła się  1 września i potrwa do 4 grudnia 2011. Jednym z 13 krajów Europy, wyróżnionym udziałem w tym przedsięwzięciu, jest Polska. W polskiej kampanii wykorzystane zostaną najnowocześniejsze i najbardziej rozpoznawalne nośniki reklamy zapewniające marce DHL dotarcie do jak największej liczby odbiorców, firm i instytucji. Przesłaniem reklamy jest pokazanie siły marki DHL, która w ślad za reklamą „(…) napędza ludzkie marzenia i codziennie pomaga firmom osiągać nowe cele”. W ten projekt zaangażowane są największe stacje ogólnopolskie, które do końca września będą emitować spoty reklamowe: TVP, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVN7, POLSAT, POLSAT Sport, POLSAT News, POLSAT Cafe, DISCOVERY, TV Puls, 4Fun.

Po zakończeniu emisji reklam w telewizji, w październiku rozpocznie się ogólnopolska kampania marki DHL w stacjach radiowych. W ramach kampanii, od 5 września do 4 grudnia, firma będzie obecna również szeroko w Internecie – na największych portalach takich jak Onet, Allegro, Money.pl czy eGospodarka.

W kampanii wielokrotnie powtarzany będzie motyw silnej pozycji lidera DHL w branży ekspresowej, utrzymywany dzięki umocnieniu wizerunku DHL Express jako Certyfikowanych Specjalistów DHL od przesyłek ekspresowych. Firma inwestuje w poprawę jakości pracy personelu poprzez program „Certyfikowanych Specjalistów DHL” (CIS). Zaprojektowany przez DHL program akredytacyjny pomaga w podnoszeniu specjalistycznej wiedzy, co z kolei ułatwia naszym klientom rozwijać ich działalność na całym świecie. W październiku 2011 roku, ponad 100 tysięcy pracowników DHL na świecie zakończy uczestnictwo w tym programie.

Poleć ten artykuł:

Polecamy