Wielozadaniowe systemy rejestracji pracy pojazdów i maszyn roboczych

Systemy rejestracji danych i lokalizacji pojazdu spełniające oczekiwania właściciela pojazdu, floty pojazdów i maszyn roboczych.
Od rejestratora korzystającego z gniazda OBDII rejestrującego ruch pojazdu i jego stan techniczny po systemy teletransmisji, lokalizacji pojazdu i

Proponowane przez naszą firmę systemy rejestracji i lokalizacji przygotowano mając na uwadze nie tylko różne oczekiwania właściciela pojazdu, floty pojazdów i maszyn roboczych, ale także ograniczenia producentów pojazdów w zakresie dopuszczalnej ingerencji w instalację elektryczną pojazdu. Podstawą tych systemów jest doświadczenie pracowników naszej firmy w telemetrycznej transmisji wyników pomiarów i obrazów, w konsekwencji proponowane systemy wyróżniają się wśród innych spotykanych rozwiązań, których podstawą jest lokalizacja pojazdu. W konsekwencji firma posiada w swym asortymencie bardzo szeroką gammę urządzeń w bardzo atrakcyjnych cenach, tak bardzo istotnych w dniu dzisiejszym.

Wielozadaniowe systemy rejestracji przygotowane w naszej firmie wykorzystują innowacyjne technologie oparte na przetwarzaniu sygnałów systemów elektronicznego sterowania układem napędowym pojazdu samochodowego, technologie GSM, GPRS i transmisję za pomocą modemu GSM. Są bardzo elastyczne i umożliwiają tworzenie dowolnych kombinacji realizowanych funkcji. Systemy te podzieliliśmy na dwie grupy, uwzględniając przede wszystkim oczekiwania właściciela pojazdu lub floty pojazdów. W grupie urządzeń przeznaczonych dla pojazdów samochodowych, których właściciel zainteresowany jest przebiegiem, techniką kierowania pojazdem, prędkością pojazdu, a także jego stanem technicznym proponowane są dwa urządzenia, tj. CarChip Pro i CarChip Pro Fleet. Montaż tych urządzeń i ich uruchomienie w pojeździe samochodowym trwa kilka sekund, a wynika to z faktu, że montowane są w gnieździe diagnostycznym i wykorzystują standardy komunikacyjne zgodne z protokołami OBDII. Odpowiednio zredagowane oprogramowanie do zarządzania flotą zapewnia jej właścicielowi rejestrację i analizę zmian wybranych parametrów, w tym prędkości samochodu, przyspieszeń i opóźnień, parametrów związanych z pracą silnika, a także ewentualnych błędów zarejestrowanych w systemach sterowania elektronicznego pojazdu. Urządzenie CarChip Pro Fleet może współpracować z odbiornikiem GPS oraz systemami bezprzewodowej transmisji danych z urządzenia do komputera, na którym zainstalowano bazę danych. Tym samym właściciel pojazdu może odtworzyć trasę przejazdu, czas pracy samochodu a także prześledzić zmiany prędkości samochodu na tej trasie. Dane te są wprowadzane do komputera bez konieczności demontażu urządzenia rejestrującego. Urządzenie może być przypisane do kierowcy lub do pojazdu, natomiast ilość pojazdów obsługiwanych oprogramowaniem zależy od wykorzystywanej bazy danych. Wszystkie zarejestrowane dane mogą być przenoszone do dowolnego oprogramowania, jako pliki baz danych lub arkusze Excela.

Drugą grupę urządzeń stanowią urządzenia wykorzystujące lokalizacje satelitarną (GPS), pakietową transmisję danych (GPRS), i transmisję GSM.

Urządzenia te w standardowej wersji wyposażone są w czujniki drgań (trójkierunkowe) reagujące zarówno na ruch nadwozia, kabiny lub maszyny jak i mierzące przyspieszenia w trzech kierunkach. Umożliwiają rejestrację i przesyłają do serwera dowolną ilość parametrów cyfrowych i analogowych, np. otwarcie drzwi, poziom paliwa w zbiorniku, temperatury otoczenia temperatury wewnątrz chłodni itd. Zapewniają właścicielowi ogromne możliwości w ocenie wykorzystania pojazdów i maszyn, a także czasu pracy i zachowań kierowcy lub operatora. Dodatkową zaletą tej grupy tych urządzeń jest możliwość wzajemnego komunikowania się pomiędzy zarządzającym flotą i użytkownikiem pojazdu za pomocą modem GSM. Transmisja danych mierzonych i zarejestrowanych odbywa się cyklicznie za pomocą GPRS, dane te przekazywane są do wskazanego serwera zlokalizowanego w Europie lub też u właściciela floty. Każde urządzenie posiada własne zasilanie oraz bardzo prostą metodę identyfikacji kierowcy lub operatora.

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy