Olimpiada Forda

Zakończyła się kolejna edycja konkursów Forda dla dealerów. Pracownicy polskich placówek współzawodniczyli o miano „Profesjonalnego Sprzedawcy Części Zamiennych”, „Doradcę Serwisowego”, „Mechanika Roku” oraz zespołowo na najlepszy „Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi.

– Współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowane serwisy Forda w ramach dorocznej Olimpiady Forda wpisuje się w naszą strategię stałego podnoszenia jakości świadczonych usług – powiedział Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.

W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział ponad 600 uczestników. Konkursy przebiegały w trzech etapach: eliminacje na podstawie testów, półfinały rozegrane w dealerstwach (testy praktyczne), finał ogólnopolski rozegrany w Łodzi – w siedzibie Auto Brzezińska.

Profesjonalnym Sprzedawcą Części Zamiennych Roku 2010 został Krzysztof Dębski z BIG Autohandel Gdańsk, drugie miejsce zajął Robert Badowski (Lipski BS Warszawa), zaś trzecie Bartosz Dampc (Euro Car Gdynia). Miano Doradcy Serwisowego Roku 2010 w ASO Forda został Adam Pustołka reprezentujący Ren-Car Rybnik, drugie miejsce zajął Mariusz Kijak (Pol-Motors Wrocław), trzecie Janusz Grzyb (Lipski BS Warszawa).

Mechanikiem Roku 2010 okazał się Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, wyprzedzając Józefa Jaskułę z Auto Nobile Warszawa i Marcina Maciejewskiego (Auto Plaza Bielany z Warszawy).

Rywalizację o tytuł najlepszego zespołu Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2010 wygrał PGD OMC Motors Warszawa w składzie: Mateusz Ulc, Mariusz Andryszczyk, Krzysztof Chodysz. Drugie miejsce zajął Lipski BS Warszawa w składzie: Andrzej Otrębus, Robert Różycki, Grzegorz Malon, zaś trzecie PGD Multexim Katowice (Krystian Kamiński, Piotr Cieślik, Adam Tur).

W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 180 profesjonalnych sprzedawców części zamiennych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy części zamiennych przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.

Poleć ten artykuł:

Polecamy