Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...

Co i jak z zarobkami, potrzebne rady

Dyskusja publiczna  |  6 wpisów  |  6 dyskutantów

Marcin pol Marcin pol

Witam.
Dostałem ofertę pracy jako spedytor spec. do spraw rozliczeń w firmie kurierskiej w jednej z filii.
Problem taki iż jestem po studiach i świeżak w logistyce wiec nie mam pojęcia ile mam wołać.
Może ktoś pomóc ??

Paweł Kierzykowski Paweł Kierzykowski

Jak można dostać pracę, a jednocześnie nie wiedzieć za ile? Troszkę się wyklucza, ale to też jest przykład głupiego polskiego prawa, takie rzeczy jak zarobki powinny być znane od razu przed wystawieniem oferty. Dlatego trzeba wspierać projekty takie jak ustawa Budrewicza która daje nadzieję na zmiany w Polskim prawie dotyczącym przedsiębiorców to daje szanse na większy rozwój a w konsekwencji mniejsze bezrobocie i całkowicie normalny w tym momencie wzrost pensji. Być może kiedyś uda się osiągnąć poziom taki jaki maja w UE. Poczytajcie - http://www.robimyustawe.org/

Marcin Wetyra Marcin Wetyra

Wiem, że już po czasie, ale tak na przyszłość - każda stawka pracowa odnosi się ściśle do lokalizacji. W wawie to 2500-3000 na początek by było chyba dobrze, a w innym mieście pewnie i 1500zł są w stanie zaproponować.
Paweł Kierzykowski - rozbawił mnie pierwszy post z linka który podałeś:
Definicja działalności gospodarczej - Każda aktywność zgodna z prawem zorganizowana i podejmowana w celu osiągnięcia zysku. Naczelna zasada – co nie jest zabronione, jest dozwolone.

Brzmi prawie słowo w słowo jak definicja przestępczości zorganizowanej :) Często jest na pograniczu prawa, tak samo jak przedsiębiorcy.

jacek placek jacek placek