Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

FM Logistic

O firmie

FM Logistic to założona w 1967 r. francuska firma, posiadająca obecnie swoje centra logistyczne w 12 krajach Europy, Azji (Chiny) i Ameryki Południowej (Brazylia). W Polsce jest ich dziewięć: Mszczonów (2 obiekty), Tomaszów Mazowiecki, Wolbórz, Wola Bykowska, Piotrków Trybunalski, Olszowa, Pruszków i Błonie. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się w Mszczonowie, gdzie w roku 1995 powstała pierwsza platforma polskiego oddziału Grupy FM. Trzy główne domeny działalności FM Logistic to składowanie i handling towarów, transport krajowy i międzynarodowy, oraz usługi stanowiące wartość dodaną, takie jak comanufacturing i copacking. Firma zatrudnia w Polsce blisko 3 tys. osób, dysponuje ponad 550 tys. m2 powierzchni magazynowej i flotą w sumie około 2 tys. pojazdów.

Usługi

FM Logisitc to przykład firmy efektywnie zarządzanej i otwartej na potrzeby klientów, dbającej o wysoką jakość świadczonych usług, konsekwentnie budującej swoją obecność w czołowych branżach, z których wywodzą się główni klienci: sieci handlowe, wiodący krajowi i międzynarodowi producenci artykułów spożywczych, kosmetycznych, farmaceutycznych, codziennego użytku, środków czystości, sprzętu high-tech i motoryzacyjnego. Operator nieustannie udoskonala i dostosowuje swoje usługi do oczekiwań rynku, w tym także do wymogów związanych z logistyką najbardziej nawet wymagających towarów, jakimi są leki, czy produkty świeże. Dlatego też, zarówno infrastruktura magazynowa, jak i flota FM Logistic cechują się różnorodnością, nowoczesnością oraz najwyższymi standardami technologicznymi i jakościowymi.

Ekologia

Jako świadomy i odpowiedzialny uczestnik rynku FM Logistic bardzo poważnie traktuje swoją rolę w zakresie minimalizowania negatywnych skutków wynikających z działalności transportowych, dlatego chętnie angażuje się w projekty o podłożu proekologicznym. Przykładem może być wdrożenie systemu rozliczeń motywującego przewoźników do używania aut emitujących jak najmniej zanieczyszczeń i zachęcanie do stosowania ekologicznego paliwa LPG. W roku 2013 operator przystąpił do europejskiego projektu Green Freight Europe.