Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...

PRESTIŻOWY CERTYFIKAT „QUALITY OF THE YEAR 2017” TRAFIŁ DO FIEGE
  •   

30 stycznia   Damian Kołata
PRESTIŻOWY CERTYFIKAT „QUALITY OF THE YEAR 2017” TRAFIŁ DO FIEGE Początek roku przyniósł doskonałą wiadomość dla FIEGE w Polsce. Spółka została uhonorowana prestiżowym certyfikatem „QUALITY OF THE YEAR 2017” przyznawanym przez Fundację Qualitas. Honorowym patronatem tegoroczną edycję objęła European Organization for Quality z siedzibą w Brukseli.
 

Jest to dla FIEGE niezwykle cenna nagroda, biorąc pod uwagę aktualne otoczenie rynkowe. Rosnąca konkurencja i wymagający klienci sprawiają, że firmy decydują się na coraz częstsze i większe wykorzystanie zewnętrznych usług logistyki kontraktowej. Przed podjęciem decyzji biorą pod uwagę nie tylko cenę, ale przede wszystkim jakość usług, w tym terminowość, kompletność i brak uszkodzeń. Nie bez znaczenia pozostaje też kompleksowość usług.

„Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymanego wyróżnienia „QUALITY OF THE YEAR 2017”. Stanowi ono potwierdzenie właściwych działań FIEGE w zakresie jakości i w kierunku zapewnienia najwyższego poziomu usług” – mówi Piotr Kohmann, Prezes Zarządu FIEGE Sp. z o.o.

Dla FIEGE bardzo ważne są najnowsze trendy w logistyce. Automatyzacja, rozwój systemów IT, dynamika e-handlu oraz rosnąca liczba zwrotów to zagadnienia, które są przez spółkę czujnie śledzone. FIEGE przykłada dużą wagę do właściwego wdrożenia usług odpowiadających tym oczekiwaniom.

„Niezmiernie cieszy nas, że to właśnie elementy, na które w pierwszej kolejności zwracają uwagę nasi partnerzy oraz usługi, będące trendami, były przedmiotem wieloetapowej oceny i audytu w ramach certyfikacji” - dodaje Piotr Kohmann.

Warto wspomnieć, że cały rok 2017 był dla FIEGE czasem szczególnym. Firma świętowała 20-lecie działalności w Polsce, otworzyła kolejne oddziały, zdobyła nowych klientów oraz nieustannie pracowała nad zapewnieniem właściwego poziomu usług obecnym partnerom.

„Jestem przekonany, że Europejski Certyfikat „QUALITY OF THE YEAR 2017” potwierdzi naszą wysoką świadomość w tym zakresie i wskaże potencjalnym klientom, że warto być z FIEGE i tym samym otrzymywać wysokie standardy jakości” – puentuje Piotr Kohmann.

Załączniki

Załącznik nr 1
Załącznik nr 1
  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.