Studenci o logistycznej obsłudze klienta

Studenci o logistycznej obsłudze klienta

Międzyuczelniane Studenckie Koło Naukowe Logistyki "LogPoint" Politechniki Opolskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego w dniach 14-15 maja 2015 r. organizuje III edycję Ogólnopolskiej Konferencji Logistycznej TRIP.

W tym roku tematem przewodnim będzie planowanie i realizacja logistycznej obsługi klienta. Konferencja będzie się składać z trzech części: wykładowej, warsztatowej i odwiedzin w opolskich firmach.

 

Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń w dziedzinie logistyki oraz zacieśnianie współpracy między kołami logistycznymi polskich uczelni wyższych. W trakcie konferencji SKNL “LogPoint” skupi uwagę na omówieniu zagadnień związanych z logistyczną działalnością czołowych firm działających m.in. na Opolszczyźnie w aspekcie zadań logistycznych pojawiających się w łańcuchu dostaw.

Poleć ten artykuł:

Polecamy