Continental na targach CV Show w Birmingham

Continental na targach CV Show w Birmingham

Na targach CV Show w Birmingham w Wielkiej Brytanii, które odbędą się w dniach 29 kwietnia – 1 maja, Continental zaprezentuje nowo opracowaną serię opon Conti Hybrid.

W odpowiedzi na zróżnicowanie potrzeb w segmencie przewozów regionalnych Continental wprowadza całą rodzinę opon w rozmiarach 17.5, 19.5 oraz 22.5 cala. Oferta ta ma zaspokoić zapotrzebowanie firm dystrybucyjnych o zasięgu regionalnym na ogumienie o wydłużonym czasie eksploatacji, pozwalające jednocześnie na istotne obniżenie zużycia paliwa.

Siedemnastoipółcalowe opony Conti Hybrid LS3 na oś kierowaną i Conti Hybrid LD3 na oś napędzaną zostały opracowane specjalnie pod kątem potrzeb firm zajmujących się dystrybucją miejską i regionalną. Można je stosować w mniejszych pojazdach ciężarowych, o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton. Opony Conti Hybrid zostaną wprowadzone na rynek polski na początku drugiej połowy 2014 roku.

Kolejnym interesującym produktem na stoisku 5D70, zajmowanym przez firmę Continental na targach CV Show w Birmingham, będzie zaprezentowana na początku bieżącego roku rodzina opon Conti EcoPlus, zaprojektowana pod kątem eksploatacji głównie na drogach ekspresowych i autostradach.

Opony Conti EcoPlus opracowano tak, aby redukowały opory toczenia i w konsekwencji znacznie obniżało się zużycie paliwa. Dzięki oporom toczenia obniżonym nawet o 26 procent w porównaniu z udanymi wcześniejszymi seriami, Conti EcoPlus pozwalają zaoszczędzić nawet do 1.9 litra paliwa na 100 kilometrów, a przy tym charakteryzują się typowymi dla marki Continental wysokimi przebiegami oraz niezawodnością.

Wraz z trzecią generacją opon do pojazdów ciężarowych i autobusów, Continental wprowadza także nowe nazewnictwo. Obejmuje ono nazwę odpowiadającą gamie opon – a więc Conti EcoPlus i Conti Hybrid dla opon do pojazdów ciężarowych oraz Conti Coach, Conti CityPlus i Conti Urban dla opon autobusowych.

Następny człon to litera H lub L wskazująca na przeznaczenie do ciężkich lub lekkich pojazdów użytkowych. Kolejna litera to identyfikator osi: S dla osi kierowanej, D dla osi napędzanej, T dla opon do przyczep i naczep lub A dla opon, które mogą być montowane na dowolnej osi. Ostatni człon to cyfra 3, oznaczająca trzecią generację opon.

 

Fot. Opony Conti Hybrid w zróżnicowanym asortymencie: Conti Hybrid HS3 315/80 R 22.5 na oś napędzaną do ciężkich pojazdów ciężarowych oraz opony Conti Hybrid HS3 i Conti Hybrid HD3 215/75 R 17.5 na oś kierowaną i oś napędzaną do lekkich pojazdów ciężarowych

Poleć ten artykuł:

Polecamy