Platforma Wymiany Danych Handlowych

Rozwiązanie Connector Enterprise to platforma integracyjna umożliwiająca wymianę danych handlowych pomiędzy partnerami handlowymi, w szczególności pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami.

Usługa VMI (tzw. Vendor Managed Inventory) umożliwia wsparcie dystrybutora (przez producenta) w procesach zarządzania zapasami, tj. podejmowania decyzji o czasie i wielkości dostawy, utrzymania poziomu pełnej dostępności produktów czy optymalizacji zapasów magazynowych (rotacja towarów). Connector VMI składa się z dwóch kluczowych obszarów. Pierwszy to platforma zapewniająca elektroniczne raportowanie danych od dystrybutorów, w zakresie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie usług VMI. Drugi obszar to wewnętrzna baza danych i aplikacja platformy wspierająca analizę danych historycznych i obsługę tworzenia oraz wysyłki zamówień zakupowych dystrybutorów.

 

Usługa Kategoria zapewnia dostęp do informacji o zagregowanej odsprzedaży dystrybutorów w ramach całych kategorii, czyli grup towarów podobnych obejmujących swym zakresem zarówno towary własne, jak i konkurencji. Dane dostępne w ramach Connector Kategoria zapewniają możliwość analiz udziału sprzedaży produktów własnych danego producenta w badanych kategoriach na poziomie punktów sprzedaży w celu określenia ich potencjału sprzedażowego.

Poleć ten artykuł:

Polecamy